Google

måndag 4 februari 2013

Photoshop, gimp?






Har roat mig med att göra klart en jädra inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon. Egentligen inget jobbigt men det är skönt när det är gjort. Har dessutom bokat in barnintervjun som ska vara färdig om typ två veckor. Den ska jag göra på fredag så nu är jag på rätt köl igen!

Har dessutom gjort en 2 års planering som jag har tänkt att jag ska försöka följa. Det är lite privata saker där på som jag har "blurrat" så det inte går att läsa. Det tog mig typ 45 min att lista ut vilket program jag skulle använda, och sedan veta hur jag skulle göra. Snacka om fucked. Jag som trodde att jag var bra på teknik men där fick jag! Det slutade med att jag använde en webbversion av Photoshop. Funkade till slut haha. 

Nu måste jag ta hand om maten som snart både bräns och kokar över på spisen. Marcus är på väg hem och ordningen är återställd! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar