Google

tisdag 5 februari 2013

Så dålig på rubriker så jag skriver ingenting och någonting

Nu har jag klätt på mig ordentliga kläder och sminkat mig. Försökt göra något med håret och det slutade med att det bara hänger. Har knockat min mage med hjälp av alvedon+ipren och hoppas att den håller sig i schack ett tag. Ska snart iväg och möta Marcus, han slutar snart och vi ska iväg på ett ärende.

Jag gjorde pannkakor till mig själv till frukost imorse, det var det enda jag kände tillräcklig matlust för att äta. Och det är därför också det enda jag har ätit idag. Känner inte ens av att jag är hungrig, eller att jag behöver äta. Skönt att slippa vara hungrig när man verkligen inte är sugen på mat!

Men happy smile på och iväg. Vad negativt inlägg det här blev men så är det inte hörni! Jag har bara inget annat att skriva om just nu. Mina fingrar kliar efter att skriva om något men kommer inte på något intressant... Vettigt.... Roligt... Tråkigt... Spännande...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar