Google

tisdag 6 november 2012

Hunger och mys

Sitter här i soffan nu och funderar på att gå och börja med maten. Jag är så hungrig så magen typ vänder sig. Men det är väl bra att vara hungrig också haha. Idag har jag och Marcus varit tillsammans i 29 månader så vi tänkte att vi skulle käka lite gott och "fira lite". Det är ju egentligen ingenting speciellt men lite myspys får det vara iallafall! Så det blir kyckling, ris (tror jag) och lite grönsaker. Haha det är dagens lyx här hemma. Men efter det blir det någon bra film och lite gos i soffan.

Idag har jag varit i skolan några timmar och bekantat mig vid den nya kursen och sådär. Det känns faktiskt roligare idag än igår. Våran lärare är verkligen engagerad och vill att det ska bli så bra som möjligt för oss som läser. Det känns bra att man har lärare som tycker att det de gör är roligt!

Nej nu blir det att sätta igång med maten innan jag förgås här borta! Haha.

Gammal gammal bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar