Google

måndag 5 november 2012

Organisering

Hoppsan, tappade visst bort mig här i bloggen igen. Vi har iallafall landat här hemma i Skoghall igen och vardagen börjar återkomma. Det känns bra att försöka komma in i lite rutiner och försöka komma ikapp med skolan igen. Är svårt att hitta motivationen när man ligger efter men det är bara att bita sig hårt i tummen och bara ta tag i det. Vi började på en ny kurs idag som verkar intressant faktiskt, det var lite olika saker vi skulle göra som "examinerar" och det var skönt att slippa att skriva bara texter. Så det var något positivt med idag!
 Marcus och jag har dessutom fått gjort en del av våra ärenden som vi var tvungna att komma ikapp med också. Lite strul med banken, med vår tvättnyckel och lite andra små prylar. Så skönt när man kan organsiera upp det och få ordning omkring sig igen. Annars känns det som att man bara vill strunta i alltihopa och bara gömma sig under en sten.

Just nu sitter vi vid tv:n och bara slappar. Marcus har satt på Sons of anarchy och försöker få mig att titta. Visserligen ganska intressant eftersom jag kastar långa blickar ditåt ibland, men jag är för trött för att orka bry mig om det nu. Vi har käkat lite kvällsmat för någon timme sedan också, vilket är bra har jag hört. Annars brukar vi bara äta middag sent och sedan inget mer. Bättre att äta bra och lite flera gånger om dagen!

Nu ska jag nog faktiskt gå och ta bort sminket och borsta tänderna. Förbereda mig lite inför imorgon och sedan kasta mig i kabyssen. Det tar på krafterna att gå upp kl 7 för att plugga! Blääääh.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar