Google

fredag 3 februari 2012

Rekommenderar...?

Nu har vi kollat klart på filmen och Mia och Johannes har begett sig ut i den kalla kvällen. Jag var själviskt nog väldigt glad att vi inte behövde gå ut någonstans just nu. Hade frusit ihjäl om jag gick ut nu känns det som. Snacka om att man längtar till sommaren när man kollar på termometern! Jag vill ha sommar och värme. Sol och bad och piña colada! 


Jag ska strax skutta i säng tänkte jag. Är verkligen sjukt trött, kommer somna på två röda när jag lägger mig ner känner jag. Gick ju faktiskt upp vid sju idag även om jag inte kunde gå till jobbet. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och håller verkligen (högra) tumme för att jag inte ska vakna med ont i magen igen. Då blir jag galen! 

Filmen vi såg var förresten rätt rolig. Det var den filmen vi köpte igår, som jag valde, MILF. Det var mest sexskämt och nakna scener som var med men den var ganska kul. 

Kanske värd att rekommendera? Kan inte riktigt bestämma mig alltså. Jag kanske borde börja betygsätta alla filmer vi ser? Marcis och jag ser ju så sjukt mycket filmer så jag kanske borde ha dagens filmtips? Hade varit lite spännande. Borde kanske ha ett betygssystem så som man har i tidningar...? Typ 4/5 stjärnor! Fast jag kan ha betygsskala i pussar...? Hmm rolig idé!
Isåfall ger jag denna filmen 3 pussar. Mysfaktorn var ganska hög eftersom vi hade roligt sällskap. Det var en del roliga scener i den, inte bara sexiga. Fast det var en riktig b-film tycker jag. En typisk collegefilm som jag brukar älska men denna var lite långrandig. Kanske något att se på andra dejten för att få in lite sex i bilden? 

Kvinnan som tog ordet MILF till en annan level


Nu ska jag skriva min lista sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. 
XoXo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar