Google

torsdag 16 februari 2012

Bra morgon?!

Tjolahopp! Nu sitter jag på jobbet och är rätt så pigg med tanke på att jag fortfarande låg i sängen för 40 min sedan. Japp, jag vaknade 5 minuter innan jag skulle gå till bussen. Så det blev upp ur sängen och på med kläderna och sedan gå. Bra start på morgonen det tycker jag också. Men nu sitter jag iallafall här och hinner vakna till. Kommer inga barn på cirkus 30 minuter så jag har tid på mig att sminka mig lite och så där.

Veckorna går så himla fort tycker jag! Nyss var det söndag och man fick lägga sig tidigt för att orka upp till jobbet men nu är det torsdag och veckan har bara sprungit förbi! Det är skönt faktiskt, fast det hade ju varit bra om helgerna hade gått liiite långsammare!

Nu ska jag vänta på barnen!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar