Google

onsdag 22 februari 2012

Skönhetsoperationer?

Nu ska jag gå till bussen om cirkus en kvart så skriver ett inlägg innan jag måste gå och göra mig iordning.
Alla bloggare skriver hela tiden inlägg och skönhetsoperationer om man ska prata om det öppet på bloggen eller inte. Jag kan ärligt talat inte förstå varför man ska göra det när man är typ 19-20 år överhuvudtaget? Att man vill operera sina bröst kan jag verkligen förstå att man vill göra, eller typ operera näsan eller liknande. För det kan ju vara saker man har stört sig på hela livet. Men då kan vi ju prata om att göra läppförstoringar istället? Varför i hela friden ska man göra det? Jaa man får större och antagligen snyggare läppar i någon månad men sedan då? Ska man fortsätta göra det hela livet kommer man ju se ut som en babian när man är färdig. 

Jag kan dessutom tänka mig att det gör rätt så ont? Eller vad tror ni? 
Jag tror faktiskt att det är så att det är mest kändisar som får för sig att göra läppförstoringar och andra skönhetssaker. Jag känner ingen som har gjort det? Men det blir däremot mer vanligt och normalt att flera kändisar gör det. Näsoperationer hit, bröstförstoringar dit, och maassor av läppförstoringar. Det är liksom vardag? 

Undra om jag också hade tyckt så om jag råkat bli känd över en natt?
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar