Google

söndag 26 februari 2012

Super dålig på att uppdatera

Jag vet att jag är super dålig på att uppdatera under helgerna men vi vaknade någorlunda sent idag, åt en lång och mysig frukost och sedan gav vi oss ut i solen. Så himla skönt med fint väder idag med? Det gör hela mig lycklig när man vaknar och ser att hela rummet är ljust och varmt. Underbart!

Vi är iallafall i Slottskogen och tar lite fina kort på allting där. Jag ska lägga upp bilderna sen när vi kommer hem igen men det blir en del riktigt fina nu i solen. Men jag tänkte bara göra en snabb uppdatering om att jag lever så hörs vi senare. Känner verkligen inte för att stå och fastna vid mobilen när man kan vara ute istället. 

Gör skönt väder så om ni fortfarande sitter inne och läser detta: FY på er. UT i solen!
Haha nej ni får gärna sitta inne, bara ni läser min blogg ;)

xoxo Emmiis

Jakob och Marcus när vi var i Slottskogen sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar