Google

tisdag 21 februari 2012

Promenad!

Ser aningen gravid ut i min jacka...?
Marcus och jag gick på en promenad förut innan maten. Vi hade tänkt vara ute i 30 minuter men när vi kom hem såg vi att vi varit i 1 timme? Vart tog tiden vägen? Vi gick ner till ett gym som ligger precis nedanför oss där Marcus funderar på att köpa gymkort. Sedan gick vi runt på en slinga där. Men det var ju ren iis på vägen så det tog ett tag att ta sig runt. Vi stötte dessutom på dessa roliga saker, som jag självklart var tvungen att prova. Jag klarade att lyfta alla förutom den tyngsta. Marcus klarade allihopa- såklart. 

Så här såg det ut när vi tog oss till toppen. 
När vi skulle ta oss upp för en liten backe blev det helt stopp för lilla mig. Jag gick med en pinne som jag försökte slå hål i isen med, för lite fäste, men jag bara gled. Då kom det förbi en kille med hund som bara travade på rätt upp utan att halka en enda gång. Jag höll ju på att både skämmas och skratta ihjäl mig. Marcus fick till slut dra upp mig hahah... Men roligt var det!

Nu har vi precis ätit tacos och bråkar om vad vi ska göra nu. Ska nog hoppa in i duschen och raka mina ben och sådär. Skönt att få lite värme också.

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar