Google

torsdag 16 februari 2012

Hemma !

Nu har jag slutat och har tillochmed kommit hem. Eftersom Jakob är här hemma och väntade på oss så skyndade jag mig hem. Jag fick springa till spårvagnen när jag kom av bussen men som tur var hann jag med den. Finns det något värre än att missa bussen precis framför näsan och bara se den åka iväg? Att dessutom springa på is och slask var inte det lättaste, jag hade ju hoppats på att snön skulle smälta bort men icke.

Idag ska vi nog inte göra något speciellt. Umgås med lillebror och laga lite mat om ett tag. Sedan vet jag inte om han ska åka hem idag eller hur han gör. Känner mig inte jättepigg och glad idag så får se om jag orkar hitta på något speciellt. Men det är mysigt att bara vara också tycker jag!

Ska se om jag kan skriva om nästa ämne på min lista men har för mig att det var så tråkigt... Får ta en lite roligare lista nästa gång tror jag.
XoXo Emmiis

1 kommentar:

  1. Skriv en egen lista :) med bara saker som du tycker är kul att skriva om.

    SvaraRadera