Google

torsdag 9 februari 2012

Tråkig sak på listan

Sa ju att det var en tråkig sak som var min nästa sak på listan.
Det var att jag skulle lägga upp den nyaste bilden på mig. Detta är iof inte den nyaste men det är den enda som jag kan lägga upp som är någorlunda fin? Så tråkig grej att ha på listan egentligen men jaja nu ligger den uppe iallafall.

Ska som sagt gå och duscha snart och Marcus tjatar om att vi ska gå redan nu. Men jag vill vänta till jag har sett en liten stund till på mitt avsnitt. Nu fastnade jag dessutom i det så nu får jag skynda mig att skriva klart det här.

Tänkte skrivit något om Disney men nu ska jag faktiskt gå och duscha så jag kanske får spara det till imorgon. Det kan bli roligt, lägga upp lite fina bilder och babbla på lite. Skojskoj!

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar