Google

söndag 5 februari 2012

Meet the Fockers

Nu har pappa fixat sin dator så den iallafall går att använda. Igår tog det ju typ tio minuter att ens få upp en internet sida. Men det blir väl så när man inte har haft igång datorn på 6 månader? Stackarn har inte fått någon uppmärksamhet på ett halvår. Tur att jag kom och lekte lite med honom så han fick lite livslust! Haha vad jag är rolig!

Sitter och kollar på Little Fockers just nu. Den är ju verkligen en av de roligaste filmerna alltså. Älskar pappan i familjen alltså, man skrattar bara man ser honom haha. Vi kollar på tvåan nu men jag tror faktiskt att jag tycker att ettan är bättre! Den är roligare för då är båda familjerna med mycket mer och man ser liksom historien från början. Men ja, jag tycker båda är bra.

Vi ska strax åka hemåt härifrån. Vi ska få låna pappas bil ner till stan och så kommer han och äter middag hos oss sen. Det ska bli mysigt! Vi har ju tvättid idag så vi måste åka hem men det är roligt om vi får bjuda på middag för en gångsskull! Ska laga pastagratängen tänkte jag. Det är lätt, går snabbt och är sjukt gott!

Nej nu måste jag börja packa ihop våra saker och få iordning på mig. Måste sminka mig och fixa till mitt hår. Ser helt galen ut just nu. Pappa hade masfsa gamla kort på mig och Jakob som vi tittade på förut. Jag ser ut  som jag vet inte vad... Men jag var rätt söt ett tag där! Ska se om jag kan ta kort på ett foto med mobilen.

Skriver iallafall senare när jag kommit hem.
XoXo Emmiis

Jag och Jakob när vi var små!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar