Google

måndag 13 februari 2012

Busigheter?

Godkväll alla människor. Sitter ni vid datorn nu och läser det jag bestämmer mig för att skriva? Hoppas ni har roligt och tycker att det jag skriver är tillräckligt bra att ägna er måndags kväll åt. Marcus mamma var här en sväng förut och pratade en stund och hämtade sin post. Mysigt att träffa henne, var jättelänge sedan nu faktiskt. Skärpning på den fronten.

Jag känner mig väldigt förkyld och trött just nu känner jag. Huvudvärk och magont och trötthet, kan det bli bättre? Jag ska kolla en liten stund till på The Bodyguard som vi fortfarande inte har sett klart och sedan blir det nog rätt i sängen för min del. Är så sjukt trött idag alltså.



Imorgon är det alla hjärtans dag! Vad ska ni hitta på då? Jag vet inte vad Marcus och jag ska göra. Vi ska nog mysa till det ordentligt tror jag.
Man kanske ska vara lite extra mysiga imorgon? Skicka gulliga sms och pussas extra mycket imorgon. Ta hand om varandra och se till att man inte glömmer bort att älska varandra. Det är så lätt att göra det i vardagen. Det kanske blir en mysig middag på tuman hand imorgon? I köket till och med? Undra om jag kan få Marcus att sitta i köket och äta middag imorgon. Det återstår att se. Kanske får locka honom med lite busigheter förstås...





XoXo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar