Google

torsdag 23 februari 2012

It doesn't matter If you're Black or White!

It doesn't matter If you're Black or White!


Sjukt nice bild tycker jag själv då?
Men vad säger ni alla Apple fantaster? Vilken är snyggast? Svart eller vit?
När jag skulle köpa min Iphone i somras hade jag gör svårt att bestämma vilken jag ville ha. Marcus hade ju redan en svart så den största anledningen till att jag tog en vit var att vi skulle kunna se skillnad. Men jag är tvärnöjd med min vita! Det ser mycket fräschare ut med vitt tycker jag, Marcus Iphone ser så ledsen och deprimerad ut... Kan bero på att jag aldrig leker med honom längre nu när jag har en egen.

Anledningen till att mina deosar står där är för att de råkade vara just av märket black and white. Ifall det är någon som undrar om jag har någon sjuk fetish med typ Iphones och deos...? Haha nej nu är det bara jag som är trött. Ska nog gå och sova.

xoxo Emmiis

PS. Marcus och jag såg det nyaste avsnittet av One tree hill förut. Luke kom tillbaka och jag höll på att pissa ner mig. Men så tog han med sig min andra favoritkaraktär och stack igen?! Vad är det för skit liksom. Visst jag förstår att han är trött på serien men var han tvungen att göra sig så ful och sno med sig Jamie när han drog...? Bajs på LUCAS SCOTT. Hoppas på att han är tillbaka med Jamie tills nästa avsnitt.
Puss på Jamie men usch på den fula snubben som ska föreställa Lucas Scott? Du gick från att vara den snyggaste till den typ fulaste...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar