Google

måndag 27 februari 2012

Pussgurkor

Hej hej pussgurkor!
Vad hittar ni på med nu då...? Jag sitter hemma just nu och detta är ett tidsinställt inlägg haha. Egentligen ska man väl inte tala om det men vet inte vad jag ska skriva om jag inte kan skriva att jag inte är på jobbet? Jag ska snart ta på mina strumpor och gå till bussen. Och när detta inlägg kommer upp så ni kan läsa det sitter jag nog på jobbet, ungefär vid lunchtid tror jag. Jag skriver nog ett till sedan ifrån jobbet så jag kan uppdatera er vad som har hänt, men det kan vara bra om jag inte hinner skriva att jag iallafall har lagt upp ett till.

Vad säger ni om Big Brother? Tror ni att ni skulle klara av att vara instängda i 100 dagar tillsammans med typ 15 andra människor? Alla vill vinna pengarna men vissa är ju mer taggade än andra. Jag tror att jag hade klarat ungefär en eller två veckor men sedan hade jag nog gett upp alltså. Måste vara svårt att hela tiden försöka vara bättre än de som syns mest. Jag menar försök att få mer tittare än Hanna Widerstedt? Hon är ju i bild hela tiden, hon måste ju vara mästare på att provocera alltså? Måste prova på det någon gång, om det verkligen är så enkelt? Marcus får nog bli mitt offer haha.
Hade ni klarat 100 dagar instängda i ett hus med Hanna Widerstedt?


xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar