Google

måndag 27 februari 2012

Godmorgon

Godmorgon allihopa!
Sitter här vid datorn och ska skriva ett snabbt inlägg tänkte jag. Jag ska ju snart gå till bussen så jag hinner i tid till jobbet men jag hinner skriva lite. När jag satte på tvn till frukosten var Big Brother på så jag fick se reprisen ifrån igår. Hann ju aldrig se vem som åkte ut igår (även om jag bad Marcus säga) så såg jag det nu iallafall. Inte så himla konstigt att Juliana åkte alltså? Hon har ju inte gjort någonting alltså. Men varför i hela friden går Petronella ut?! Jag förstår henne verkligen, men hon var ju en av mina favoriter så det var fett tråkigt att hon går!

Men nu ska jag snart åka till jobbet och jobba till seeent idag. Eller ja klockan sex iallafall haha, det känns väldigt sent när man sitter hemma och kollar på klockan. Men det ska bli roligt att se vad denna dagen har att erbjuda! Hoppas på att det blir finare väder under dagen så man kan vara ute mycket.

xoxo Emmiis

Min frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar