Google

lördag 18 februari 2012

Pssst...

Psst... Ny bloggbild! Vet inte om den blir långvarig eftersom den är lite tråkig men den är ganska fin än så länge. Bilden är förresten tagen idag! Och nu SKA vi faktiskt kolla på film. Efter 1½ timme av bloggande och annat pillande blir det äntligen film.

Nu när jag har bestämt mig för att kolla film kommer jag helt plötsligt massa roliga saker att blogga om? I veckan har jag haft bloggtorka och inte kommit på något alls men nu flödar fantasin. Vi får väl se om det håller i sig efter filmen för då kommer ni nog få ett par roliga inlägg att sätta tänderna i. Om ni ens är vakna så länge...? Jag kommer vara uppe länge för jag och Marcis delade på en Red Bull förut. Bästa kicken ever, är skit pigg nu!

See ya later. Nu blire faktiskt film.
XoXo Emmiis


Älskar oss tillsammans <3

Dagens OUTFIT!
 Andra bilder vi tog idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar