Google

söndag 5 februari 2012

Alla filmer

Vi är på vår tredje film nu och jag börjar bli väldigt trött. Vet inte om jag kommer orka se hela den här eftersom vi ändå redan sett den här. Båda de två filmerna vi har sett har faktiskt varit bra. Det var Horrible Bosses och Unknown vi sett hittills. Den första säger ju sig själv? Skit rolig och hur bra som helst. 5/5 pussar! Unknown var också bra men jag var lite fundersam på hur de skulle få ihop alla lösa trådar i slutet. Men de lyckades de faktiskt med så den får 4/5 pussar! Riktigt bra filmer. Nu kollar vi på Blitz och jag kommer faktiskt inte ihåg om jag tyckte den var bra eller inte sist vi såg den. Tror jag tyckte den var så där.

Men jag ska kolla en liten stund till på den här filmen och sedan blir det sängen. Är sjukt trött alltså! Skulle vilja sova en vecka känns det som. Saknar att gå i skolan så man hade lite sköna lov här och där.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar