Google

tisdag 7 februari 2012

Puss dags!

Nu tänkte vi faktiskt gå och lägga oss. Jag fryser som en liten apa så jag måste lägga mig under täcket. Ska bli så skönt! Ska ha lite mystid med Marcis också. Saknat honom idag så jag ska passa på att ligga nära och pussas nu när vi har tid. Det är det bästa med att vara hemma så här på kvällen. Bestämma över sin egen tid, gå och lägga sig när man vill, kolla på tv när man vill och pussas när man vill. Och idag är puss sugen så ska krypa ner med mitt hjärta nu. Ska bli gör mysigt!




Så fin bild?!


Men jag lovar att skriva imorgon, blir nog lite tråkiga mobilinlägg under dagen och kanske även framåt kvällen för jag jobbar sent imorgon. Men ska försöka komma ihåg att blogga när jag kommer hem. Får se vad jag och Marcus hittar på.



Men ha en mysig kväll och natt.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar