Google

onsdag 15 februari 2012

Världens bästa mamma!

Sitter i soffan och har precis ätit lite frukost. Idag blev det en lugn morgon för mig, Marcus gick till sin buss för typ 40 minuter sedan och då kunde jag inte somna om. Lååång frukost och mys i soffan på morgonen är skönt. Då hinner man vakna till och ladda om batterierna.

Idag fyller dessutom bästa mamman i världen år! Eftersom jag jobbar sent kan jag inte åka till henne men GRATTIS GRATTIS mamma. Du är den bästa mamman man kan ha i hela världen. Älskar dig mest av allt. Och kom ihåg att du inte är för gammal för att vara den bästa mamman man kan ha! Du kan fråga vem som helst av... dina tre barn! Hihi
Hoppas du får en superbra dag med en massa pussar och kramar (har beställt lite extra åt dig!) Vi ses i helgen!

XoXo Emmiis

Mamma och brorsan!

1 kommentar:

  1. Tack älskade unge för den fina Grattis hälsningen!
    Tänk att man kan få så fina ord på en blogg!Tack för ni kom idag,blev verkligen jätteglad!(och inte bara jag)Vi ses snart!
    Älskar dej!

    SvaraRadera