Google

onsdag 8 februari 2012

Magsjukan går igen...

Nu har vi myst och ätit färdigt maten för några timmar sedan och nu sitter jag här och bloggar. Vi har även kollat på de nya One tree Hill avsnitten som jag längtat så mycket efter. Fast jag kan inte påstå att jag tycker att de är lika bra som de andra säsongerna? Tycker det börjar bli lite tråkigt och överdrivet, så det är nog bra att detta är sista säsongen. Då kan jag bara kolla om och om igen på alla avsnitt haha. 

Vi tänkte att vi skulle kolla lite på tv nu och sedan gå och sova tidigt. Det går magsjuka nu igen på jobbet och jag tänkte använda sömn som motangrepp. Tänkte att det kanske hjälper mitt immunförsvar att skydda sig mot denna förfärliga sjukdom. Men man vet aldrig. 

Jag fryser så himla mycket också, jag brukar visserligen frysa mycket men nu är det verkligen ap mycket. Mina händer är typ iskalla även om jag haft de under min rumpa under hela avsnittet. Dumma händer som får mig att tro att jag håller på att bli sjuk. För det kommer jag säkert bli. Nej det var ju så jag inte skulle tänka! Positiva tankar ska jag ju ha. Ingen mer magsjuka in i denna lägenheten inte! 

BTW! Mitt kort jag har valt att ha till detta inlägget. Det är inte bara ett vanligt buss säte inte. Jag tycker att det är hemskt roligt att roa mig med att räkna "smileys" på vägen hem på bussen. Jag tycker nämligen att alla olika figurer och siffror som är på sätet blir "smileys". Jag bad nyss Marcus räkna hur många han fick det till och han svarade ointresserat "tre typ.." Så nu får ni räkna! Jag har fått det till cirkus 9-10 stycken. 
Hur många får ni det till? 

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar