Google

torsdag 16 februari 2012

Hiss och Diss !

Tar lite inspiration från Rix Fm och hissar och dissar.

Jag vill hissa ett aaas grymt spel som jag nyligen har fastnat för igen. Har haft det ett tag men tröttnar på det ibland. Men nu är det gör roligt igen!
Det heter Temple Run och finns nog på alla Smartphones tror jag. Prova iallafall det spelet för det är skit roligt.

Jag vill dissa rökare!
Inte alla rökare ofc. De jag tänker attackera idag är de som går av en spårvagn med massa folk bakom, drar fram ett cigg paket och tänder cigaretten. Röken som kommer åker då bak på alla oss oskyldiga kollektiv åkare som olyckligtvis råkade gå bakom denna person. Kan de inte tänka lite innan de blåser rök överallt?! Ställ er någonstans där det inte går så många eller iallafall där man kan undvika att gå om man inte vill få rök på sig. Usch och fy säger jag!

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar