Google

söndag 19 februari 2012

Tjohooo

Hej tjolahopp. NU har det börjat. De första deltagarna har gått in i huset och jag är öövertaggad. Tänder till lite på den här idéen med 16 pers som är instängda i ett hus och måste vara där tillsammans. Det kommer bli så fett roligt att se hur detta går. Förstår inte varför jag inte tittat på det förut? Funderar till och med att köpa det där 24/7, fast man får väl se lite hur mycket man missar genom att inte köpa det först. Kanske inte är värt det ens...? Men det kommer bli så sjukt roligt att följa detta! Känns som jag är helt besatt av tanken på BB nu haha. Men hur tänkte han som gick in där som har flickvän...? Säger bara jobbigt för den tjejen att se honom därinne med massa annat folk. Brukar väl inte direkt vara enkelt att vara upptagen inne i huset misstänker jag?!
Aldrig fattat varför programmet heter just Big Brother men nu fattar jag. Hahah så sjukt roligt. Tänk att vara övervakad/filmad alla timmar på dygnet?! Sjukt sjuk/sexig tanke.

Nu är reklamen slut. Skriver senare innan jag ska nana!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar