Google

tisdag 7 februari 2012

Glad morgon

En glad godmorgon hälsning idag!
Jag hade lite bråttom nu på morgonen och hann därför inte skriva något längre inlägg hemma. Men nu skriver jag på bussen vilket borde vara bättre än inget eller vad säger ni? Jag har blivit gör tråkig med bloggandet bara för att jag alltid skriver från mobilen nu för tiden. Men jag ska försöka börja skriva ifrån datorn, det är både lättare och gör roligare inlägg.

Idag jobbar jag till fyra och sen blir det hem och fixa lite till mina kusiner kommer. Ska bli mysigt att fika lite och sitta och prata. Vi träffas så sällan så det är alltid roligt när vi väl ses!

Men nu ska jag sitta på bussen och bara vara lite glad. Jag fryser idag för det är kallt men jag är faktiskt glad ändå. För vet ni varför? Magen har inte protesterat idag! Tjihoo hoppas den håller sig så bara!

XoXo Emmiis

Konstverket jag målade igår på förskolan. Beställningen var en sjöjungfru och lyckades rätt bra för att vara kass på att måla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar