Google

tisdag 7 februari 2012

Fikat med favoriterna

Hanna och en massa gott fika
Så nu har jag fikat med mina kusiner. De var här strax efter fem så nu har vi hunnit tjöta bort en massa tid och gott fika. Det var mina bakade muffins, lite smörgåsar och godis. Te njöt vi också av medan vi pratade. Tror vi hann med två koppar var? Himla gott och varmt i kroppen när det är så himla kallt ute.
Så mysigt att vi äntligen har fikat hemma hos oss! Det var första gången de såg lägenheten så det var roligt. Så skönt att sitta hemma och fika istället för att vara i stan och vingla.
Tack för en trevlig eftermiddag!
Det är bara bild på Hanna för att Emelie inte ville vara med på bild idag haha. 


Nu ska jag och Marcus plocka ur diskmaskinen och jag ska städa undan lite sedan blir det nog att skriva om nästa sak på listan kanske?

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar