Google

onsdag 8 februari 2012

Godmorgon, någon vaken?

Godmorgon alla pussgurkor! Har ni sovit gott och haft en mysig natt?
Jag har sovit som en stock hela natten och vaknade först när Marcus klocka ringde imorse. Så skönt att sova hela natten igenom, jag brukar nästan alltid vakna någon gång på natten.
Nu sitter jag iallafall och tittar lite på Jims Värld och ska snart gå till bussen. Så skönt att ha tid på sig på morgonen så man hinner vakna och ta det lugnt.

Jag jobbar ju sent idag så är inte hemma förrän ungefär halv sju men det ska nog lösa sig. Det är iallafall skönt att få lite sovmorgon! Att det redan är onsdag är lite svårt att tänka sig faktiskt. Veckorna går så himla fort? Det känns som det nyss var måndag och veckan precis började.
Jag hoppas dagarna till lördag går lika fort för då ska vi åka till Ullared. Det ska bli så himla roligt! Vi ska försöka inte köpa så mycket utan bara lite och åka snart igen och köpa desto mer då haha. Men det är svårt när man väl är där för då vill man ha aaaallt...

Nu ska jag snart gå till bussen. Hoppas att det inte är så kallt ute idag, hade varit skönt om det började gå mot våren nu. Jag vill ha sommar och värme nu. Trött på det kalla redan haha. Så jag hoppas att snön som ligger kvar börjar smälta snart.

Trött tjej
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar