Google

onsdag 8 februari 2012

Vikarier sökes?

Ligger på vilan och slappar av. Så himla skönt att ligga ner och bara vila så här mitt på dagen. Vissa av barnen ska ju inte sova men men det är ändå tyst och lugnt inne i rummet nu. Skönt att få landa lite i nuet tycker jag. Att få känna efter hur man mår och om det är något speciellt humör man är på.

Jag har inte så mycket att skriva nu eftersom det inte har hänt så mycket hittills. Och för att jag inte kan skriva om jobbet såklart! Men det finns alltid något att prata om.
Som tex vikarier! Inget som har med dagen att göra förutom att det är mycket vikarier på huset idag. Men det jag tycker är konstigt är att det inte finns några vikarier nästan! Alltid när vi ska beställa så finns de liksom inga? Så himla sjukt? Jag trodde det fanns hur många vikarier som helst men uppenbarligen inte. Det är synd det för det behövs verkligen många fler, och många bra. För jag vet nu att en dag med en vikarie som inte är bra är ett rent hel...

Men nog om detta! Nu ska jag vila.
XoXo Emmiis

Haha Adam vet hur man vilar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar