Google

söndag 19 februari 2012

Godförmiddag allihopa

Godförmiddag alla vänner. Det blir nog en fin dag idag eller vad tror ni? Här lyser iallafall solen och det är ju en bra början på dagen. Hoppas solen kan trolla bort lite is också, hade varit skönt att slippa krypa fram när man går ute. Det får nog bli en promenad i det fina vädret idag, ta lite kort också kanske?

Har nyss duschat iallafall och ska fixa mig iordning strax. Får bli lite snygga kläder idag och göra iordning håret, så kul att göra sig lite extra fin på helgerna. På vardagarna räcker det ju bara med lite mascara innan man går till jobbet. Ska nog försöka slänga i mig lite frukost innan vi ska åka iväg också. Har ont i magen idag men konstigt nog inte samma ont som det brukar vara. Jag kanske bara är lite hungrig så det hjälper nog med lite frukost.

Ikväll kommer ju Big Brother också! Det kommer bli så himla roligt, jag har bestämt mig för att följa det i år. Har nog inte lyckats med det någon gång så jag hoppas på att detta ska bli den bästa säsongen haha. Men jag menar kan det bli annat än kaos och roligt med Hanna Widerstedt med? Jag kan inte påstå att hon är en av mina favoritpersoner men hon kan säkert göra bra tv så det ska bli riktigt roligt att se detta.
Ska ni kolla på Big Brother ikväll?


XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar