Google

lördag 18 februari 2012

Skrattar så jag kissar ner mig ..?

Efter att ha missat melodifestivalen och tagit oss en liten svängom är Marcus och jag hemma igen. Stationerade i soffan och funderar på att sätta på nästa film av Harold and Kumar. Vi har sett två av tre och än så länge har ingen av de misslyckats. Jag har skrattat så jag nästan kissat ner mig utav båda dessa filmer och nu hoppas jag på att nästa är ännu bättre. Vi får väl se om den är lika bra iallafall, tror det. Den ena av de killarna (han som spelar Kumar) är ju med i Van Wilder filmerna och har redan vunnit mitt hjärta. En av de roligaste människor jag sett i filmer, måste ju vara helt hysteriskt rolig på riktigt också? Jag kan inte tänka mig något annat. Jag ger iallafall honom och dessa filmer 5/5 pussar. Ni måste se dem!

Snubben till höger är han som jag gillar mest. 
Nu tänkte jag att jag skulle leka lite på wordpress och se om det är ett bättre program. Sedan får nog Marcus som han vill och sätter på den tredje filmen.

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar