Google

tisdag 7 februari 2012

Rolig bild

Nu sitter jag i personalrummet och tänkte att jag skulle skriva nästa sak på min lista. Den var lite klurig att skriva om eftersom det är en bild som alltid får mig att skratta. Jag vet inte om jag har någon sådan bild på telefonen nu men jag ska kika lite. Annars får jag ta en konstig bild bara så tar jag en riktig hemma sedan.

Eftersom jag skriver på telefonen så blir det inte inte i samma ordning som jag vill. Bilden kommer ju sist i inlägget nu tyvärr. Men det får ni nöja er med!

Gud vad jag fryser idag! Har på mig två par leggings och benvärmare men jag fryser ändå gör mycket. Ångrar mig jättemycket att jag inte tog på mig fleecetröjan som jag fick av pappa Jag vet inte varför det är så kallt idag men det är kallt överallt i huset idag.

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar