Google

fredag 10 februari 2012

Dags att gå

Nu har jag bytt om och vilat mig lite. Skaffat nya krafter och nu väntar jag bara på Marcus. Han ska byta om och packa ner något sedan drar vi mot Stora Höga. Bussen går om en kvart så det är bara att hit the road och dra iväg. Det kommer bli en gör mysig kväll och imorgon blir nog ännu bättre hoppas vi på.

Jag ska klä på mig varmt nu och sitta och mysa med Marcus på bussen. Det är det bästa med att åka buss så långt, att passa på att mysa. Blir inte riktigt samma sak när man åker bil, då måste ju Marcis koncentrera sig på att köra så kan inte pussa på mig lika ofta då. Så det blir bra med bussen upp iallafall!

Vi kanske ska hyra en film eller något ikväll så vi har något att titta på. Vi får se lite hur det blir, det är ju inte säkert att vi hittar någon bra hyrfilm heller. Vi ser ju typ alltid de nyaste filmerna. Men det kanske går något bra på tv, man kan ju alltid hoppas. Annars får vi väl försöka underhålla oss på något annat sätt! Det är ju ändå Stora Höga menar jag, världens roligaste (dödaste) ställe!

Nu måste jag säga till Marcus att skynda sig. Bussen går ju faktiskt om bara tio minuter.
Hörs senare ikväll lovers!
XoXo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar