Google

söndag 19 februari 2012

Söndagskvällar är blääääh

Påtal om ingenting... Är inte söndagskvällar det värsta som finns? Tiden bara springer förbi och man hinner inte göra allt man vill och har tänkt göra. Man börjar redan bli trött med tanke på att man ska jobba hela nästa vecka och då hinner man ändå inte njuta av söndagen. Förr tyckte jag alltid att söndagar var tråkiga för det fanns aldrig något roligt att hitta på, nu tycker jag bara att söndagar är jobbiga för att de går så förbannat fort. Hela den här dagen har bara sprungit förbi och snart är det dags att börja tänka på sängen.

Men först är det Big Brother som gäller om en timme. Har taggat hela dagen och nu äntligen börjar det snart. Ska bli spännande att se hur dessa nya deltagare är och hur de reagerar på att få komma in i huset. Själv hade jag aldrig vågat vara med i en sån här serie. Men det är ju en sjukt rolig idé och det gör ju bra tv. Jag tror inte det finns en enda i Sverige som inte vet att BB börjar idag? Det kan bero på all reklam de har gjort men det är ju ett av de enda programmen som visar så här mycket drama och SEX i tv. Om man inte räknar porrfilmer då!

Bjuder på lite sex så här på kvällen. Så ni inte dööör innan BB sätter igång.




Nu ska jag hjälpa Marcus i köket. See ya!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar