Google

onsdag 8 februari 2012

Skrivkramp

Sitter här i soffan och försöker få lite inspiration till att skriva något bra och intressant inlägg. Men det enda jag kan komma på att göra är att läsa massa gamla inlägg på mina gamla bloggar. Tänkte att jag kanske skulle hitta något kul att skriva om där men det visar sig att jag var precis lika tråkig då som jag är nu. Konstigt va?

Jag brukar verkligen inte ha någon skrivkramp men just idag verkar det som att det går väldigt trögt i maskineriet. Det beror nog på att jag är så sjukt trött, vill bara lägga mig och sova men det kan man ju inte göra klockan 9 liksom? Iallafall inte om man är 19 år och borde vara hur pigg som helst just nu. Trött kan man vara sedan när man är typ 95 och inte har något annat att göra. Nu behöver jag all min energi till att orka ta mig upp på morgonen.

Trött katt!


I helgen var det meningen att vi skulle åka till Ullared som jag skrev igår men jag tror inte det blir så. Det är väldigt dumt eftersom jag hade sett fram emot det göööör länge. Men vi kanske inte har pengar. Vi har inte köpt allt det nödvändiga ännu och det känns som att det är viktigare. Vi skulle låna mamma och Peters bil så vi kanske åker upp och sover en natt hos de i Stora Höga och så får vi se hur det blir med Ullared. Hoppas verkligen att vi kan åka! Det är så himla roligt på Ullared, så sjukt mycket saker så man vill ju bara ha alltiiiing.

Nu tänkte jag att jag skulle börja skriva ett litet nostalgi inlägg. Fick lite inspiration till det.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar