Google

torsdag 23 februari 2012

Agent 0019 (19 mitt turnummer...)

Tjenis penis ! Landat hemma efter ett kvällsuppdrag. Marcus skulle köra hem Caroline och Magnus så då följde jag med för att få lite kvällsspänning. Vi åkte och hämtade upp de vid Järntorget och sedan åkte vi till Maxi för Caroline skulle köpa något och kolla lite på bokrean. Mycket mysig tur så här på kvällen. Nu känner jag att jag är väldigt trött så det blir nog sängen inom en timme för mig. Man märker verkligen av att det är fredag imorgon alltså. Hela kroppen är helt inställd på att få vila imorgon kväll, hade någon sagt till mig imorgon att jag skulle vara tvungen att jobba på lördag hade jag slängt mig ner på marken och vrålat: "NOOOOOOO....." Haha nej så farligt är det inte! Men himla skönt att det är fredag imorgon iallafall.

Imorgon efter jobbet kommer Mia och Johannes hit också. Får vad vi ska hitta på för spännade men något bus blir det ju alltid när vi fyra umgås så. Ska bli roligt för då har man något att se fram emot efter jobbet imorgon med. Jippie!

Sitter just nu och diggar till lite allmän pepp musik. Om man nu kan kalla Amandas Fondells låt pepp musik. Men bra är den iallfall. Stackars våra grannar de får höra allt möjligt här nere ifrån. Ibland är det glada utrop för presenter, ibland är det gräl, ibland gälla sångröster (Marcus i duschen) och ibland ljuv popmusik (Emma i duschen). Och ibland är det andra trevligare ljud haha. De gillar nog oss våra grannar, (väldigt ironisk här!) jag vet iallafall att våra gamla grannar gillade oss mycket. De brukade alltid le och skratta åt oss när vi sågs, fast det berodde nog varken på sångröster eller något annat haha.

Nej nu ska jag sluta snacka massa bajs och se om jag kan ändra min header innan det är dags för sängen. Har redan tröttnat på min bild...? Sjukt alltså.

xoxo Emmiis

Marcus och jag i ett nötskal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar