Google

tisdag 28 februari 2012

Ska jag sova eller ska jag inte sova? Det är frågan..

Hejsan hoppsan!
Sitter hemma i soffan nu och funderar seriöst på att gå och sova. Vi har haft stor tvättdag här hemma idag så sprungit upp och ner till tvättstugan en massa. Men nu ska vi bara hämta det sista en gång till och sedan är det färdigt. Så himla skönt att det liksom är klart för denna gången. Vi hade ju glömt att boka tvättid så nu hade vi inte tvättat på gör länge så det var verkligen i nööd att tvätta idag haha. Men nu är det gjort!

Jag har fortfarande fett ont i magen så funderar starkt på att gå och lägga mig snart. Har haft ont hela dagen och det blir bättre och går över hela tiden. Men jag hoppas iallafall att det lägger sig såpass att jag kan sova, annars blir det jobbigt att försöka motivera sig för en dag på jobbet imorgon. Idag var verkligen så att jag gick på nålar till jag fick gå hem och känner inte att jag orkar en dag till. Så himla jobbigt att ha så ont i magen jämt och dessutom inte veta vad det beror på?

Jag hoppas iallafall att ni har haft en bra eftermiddag och en bra kväll. Vi käkade tacos här hemma förut när jag kom hem och jag vart ute en sväng och köpte taco bröd och sådär. Tog en extra sväng när jag väl var ute och det var riktigt skönt i det här vädret. Skönt att vädra tankarna lite och få andas frisk luft. Håller tummarna stenhårt för att det ska bli fint väder hela veckan, speciellt i helgen.

Nu blir det att hämta tvätten och sedan hoppa i sängen. Vi hörs imorgon pussisar!
xoxo Emmiis

1 kommentar:

  1. Hejsan, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar dig tid att kolla på detta

    SvaraRadera