Google

torsdag 9 februari 2012

FREDAG IMORGON

Ojojoj vad jag är dålig på att blogga nu för tiden. Det blir som att jag glömmer av det när jag inte har något speciellt att skriva om? Jag brukade vara så himla bra på att bara få orden att flöda, fylla dokument och papper på nolltid men nu står det bara stilla. Undra om det är för att man växer upp och inte tänker lika mycket på saker som man gjorde förr? Eller om det bara är att jag är ringrostig?

Jag ska strax hoppa in i duschen. Måste bara se ett till avsnitt av den nyaste säsongen av Gossip Girl. Har längtat efter att se de nya och nu kan jag äntligen. Marcus sitter bredvid med näsan i mobilen och svarar väldigt fåordigt när jag frågar honom saker. Han är lika fokuserad på sitt som jag är på mitt. Vilket är bra för annars hade han fått för sig att koppla över till tv:n när det är saker som han ville se började. Synd att jag också glömde det?

Det är så himla skönt att det är fredag imorgon. Idag och imorgon har varit/kommer bli dagar där man verkligen känner att man lever. Det är gör mycket magsjuka som går på jobbet och vi håller tummarna för att det snart är borta igen. Men det är svårt att helt få bort det i och med att barnen är så uppe i varandra och tuggar på leksaker osv. På något sätt måste vi ju få det att försvinna men vi skulle behöva en liten fe som kommer med sin trollstav och vips är alla sjukdomar borta och alla barn glada.



Jag måste försöka skriva min lista idag också. Men det var en tråkig sak har jag för mig, därför jag inte ville göra det egentligen. Ska kolla vad det var och är det något gör tråkigt så skriver jag om något annat!

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar