Google

tisdag 7 februari 2012

Min favoritfilm?

Min nästa sak på listan är min favoritfilm. Jag tycker sånt är så himla svårt för jag har aldrig riktigt haft någon favoritfilm. Jag brukar ha tillfälliga favoriter men jag tycker det är svårt att välja en som jag alltid har haft. Det finns så himla många filmer som är så bra. Men jag har ju olika favoriter i olika genrer iallafall. I tex Disney är Lilla Sjöjungfrun och Lejonkungen mina favoriter. Men bra filmer som Marcus har visat mig är ju alla Fast and the Furious filmerna. Fast favoriten i de filmerna är ju såklart Vin Diesel haha. Men hmm jag ska försöka komma på någon tillfällig favorit då... Kanske Life as we know it. Kollar på den så fort jag är ensam hemma och jag kan snart hela filmens repliker utantill haha. Den måste ni se btw! Grymt rolig film.


XoXo Emmiis





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar