Google

måndag 6 februari 2012

Jobbiga rubriker

Tjolahopp. Nu sitter jag på rast och försöker koppla av lite. Vi har varit ute en sväng och de var inte så himla kallt. Rätt skönt att få lite frisk luft. Så roligt att prata med alla barnen och se vad de leker. Att man kan få en stor ishög till ett tåg och en snögubbe och andra roliga saker.

Idag har jag också göra ont i magen och jag bara väntar på att få gå hem. Jag slutar visserligen sent idag men jag ska försöka stå ut. Kan inte vara borta mer från jobbet! Jag vill bara att det ska försvinna.
Höll på att få världens meltdown hemma igår. Marcus satt och frågade ut mig i soffan igår om varför jag trodde jag hade ont. Så började han prata om saker som jag tycker är jobbigt så höll på att bryta ihop helt haha. Men jag gick och la mig istället! Men nu MÅSTE jag få reda på vad det är. Blir ju helt galen!

Men nu ska jag blunda lite.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar