Google

onsdag 15 februari 2012

Sol och halka ute!

Nu är jag på jobbet och det är helt tyst. Alla barnen sover och min jobbarkompis är på rast. Sitter här på en stol och bara är. Njuter av det underbara jordgubbs teet min jobbis kompis Ulrika hade tagit med idag! Underbart gott, gjorde min dag.

Känner mig sjukt förkyld idag som ni kanske kan se på bilden? Mina ögon är typ helt glansiga och jag känner bara för att sova. Vilket jag ska göra tidigt idag! Ska bli super skönt.

Men har ni sett vilket fint väder det är ute idag? Sol och blå himmel! Hur skönt som helst. Men det är ju halt på vägarna så man får passa sig när man springer till spårvagnen.
Påminner lite om sista året på gymnasiet då vi i det vanliga gänget alltid placerade oss på några bänkar i skolan. Dessa bänkar var perfekta när man skulle ägna sig åt att räkna hur många som ramlade på vägen från bussen till skolan. Det var ganska många för att vara en så kort sträcka! Hysteriskt roligt var det iallafall.

Ska återgå till mitt lugn och mitt te. See ya!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar