Google

tisdag 21 februari 2012

Dålig uppdatering

Hej bloggen! Förlåt att jag har varit så dålig på att skriva men jag har inte mått så bra sedan igår ungefär. Mådde super illa och ville bara lägga mig ner och kräkas igår.
Magen verkar bara protestera ju mer jag äter också. Himla konstigt det här alltså. Vart hemma från jobbet idag för att ta det lugnt och se ifall det blir bättre. Verkar som det blivit lite bättre men det känns fortfarande konstigt så vi får se hur det blir imorgon. Håller tummarna att det ska bli bättre men jag har ingen matlust överhuvudtaget? Mår typ mer illa när jag försöker äta något. Skumt.

Marcus kom hem från skolan för en liten stund sedan och han hade köpt med sig halstabletter till mig eftersom jag förutom magen, fortfarande har ont i halsen. Men nu blir det bara tråkigt inlägg det här? Inte riktigt meningen faktiskt. Vet inte vad jag mer ska skriva. Kommer faktiskt inte på något just nu men jag ska fundera lite så skriver jag lite senare.

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar