Google

fredag 24 februari 2012

HAR BRÅTTOM... nu igen

Nu är Mia och Johannes snart här och jag har som vanligt bråttom. Har hunnit duscha, sminka mig och ätit en snabb macka. Men nu har jag bråttom att klä på mig och springa ner och köpa lite godis inför kvällen. Kommer bli så sjukt jädra roligt att ses! Det var några veckor sedan vi gjorde det senast så det ska bli fett nice!

Kikade snabbis på BB förut. Fan vad sjukt roligt det är alltså. En lök under Hanna Widerstedts kudde? Kan man sjunka lägre? Fy Marcel! Men annars är det fett kul program alltså. Svär att jag ska kolla på det idag! Idag blir säkert första festen eftersom det är FREEEDAAAG. 



Detta får bli kvällens underhållning. De stående flaskorna köpte Marcus idag och de som ligger ner hade vi sen tidigare. Vi har lite fler i ett skåp men det är detta vi ska köra på idag iallafall. Han överrskade mig med min ÄLSKLING. Minttu, finns det något godare så säg?


Fast nu måste jag rusa.
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar