Google

måndag 20 februari 2012

Lite blandat skitsnack!

Hej allihopa! Sitter och avnjuter mitt te på rasten nu. Det är nästan slut men det värmer gott i halsen. Känner mig fortfarande lite halvt dassig i huvudet och halsen. Dessutom ont i öronen idag? Haha kul blandning av massa saker. Men för övrigt är jag på samma braiga humör som jag var imorse!

Klockan går så himla fort när man jobbar? Helt plötslig är klockan redan 1, känns det var nyss jag kom hit liksom. Men det är väl skönt på sitt sätt, för det betyder väl att man har roligt. Tiden går fort när man har roligt sägs det ju!

Råkade just hamna på en blogg jag aldrig läst förut. Det flesta bloggar jag läser är ju tjejer som skriver, både mina vänner och andra lite mer kända bloggare. Men detta var en kille! Inte Dennis M för den människan vill jag inte ge mer läsare till genom gå in på hans blogg. Egentligen borde man ju inte skriva namnet heller för då får han väl ännu fler som läser? Men Gud vilken idiot han är alltså. Bara läst och hört om saker han skrivit i tidningen och så där men hjälp. Vilket stolpskott!
Men nu glömde jag av vad jag skulle skriva om egentligen... Juste! Hugo Rosas blogg råkade jag hamna på. Läste bara några inlägg men det kanske kan vara värt att fortsätta följa? Vad säger ni? Någon som följer hans blogg? Det var väl han som dessutom dejtade Paow ett tag..? Spännande.

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar