Google

fredag 3 februari 2012

Mysa med Mia och Johannes

Nu sitter vi hemma i lägenheten som vi har racerstädat och väntar på Mia och Johannes. De ska komma upp en stund och mysa med oss! Vi har planerat lite film och bara en allmänt mysig stund! Min mage har blivit lite bättre under dagen och jag hoppas att jag slipper få några attacker nu under kvällen. Men det verkar som den håller sig under schack. Det kanske beror på att jag verkligen har tagit det lugnt idag. Inte gjort något speciellt alls, var nere en sväng till affären förut idag och köpte yoghurt. Annars har det varit väldigt lugnt. Skönt att magen verkar känna av det och kan koppla av lite!

Sitter i myskläder nu och väntar på att det ska ringa på dörren. Jag har tänt lite ljus överallt i lägenheten så nu luktar det gott överallt. Älskar ljus! Mysfaktorn höjs verkligen så himla mycket då. Ojoj nu ringer de på! Nu måste jag sluta skriva haha.

Myyyyyskläder!


Vi hörs senare!
XoXo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar