Google

tisdag 20 december 2011

Bästa julkappen- en hemlis

Jisses amalia mina vänner. Jag har fått den bästa julklappen man kan tänka sig... Just nu iallafall! Jag kan inte avslöja vad det är just nu eftersom jag inte berättat det för varken mamma eller Marcus. Måste göra det först. Men ni, alla ni, som läser det jag skriver nu - F A N vad glad jag är. Det var den bästa julklappen jag kunde tänka mig i år. Kanske kan få bättre om några år (typ en bebis...) men just nu är jag så överlycklig så jag kan inte sluta skratta.

Min dåliga morgon är som bortblåst, visserligen fortfarande ont i magen men det är inte alls lika viktigt som min hemlis. Är ni nyfikna nu när jag är så elak och skriver om det hela tiden? Moahaha ni får reda på det ikväll när mamma och Marcus vet.

Ska hoppa in i duschen nu och göra mig fin till Marcus kommer hem. Detta krävs ett firande!

Gammal knas bild

Så glad är jag hahaha

Så stolt kommer Marcis bli!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar