Google

lördag 17 december 2011

Smooothie i min ensamhet

Sitter på mittenvåningen i min ensamhet, dricker smoothie och kollar på Pirates of the Caribbean. Marcus och Jakob har övergett mig för att spela dator. Så himla tråkiga men det får man väl lov att vara ibland. Det tog en hel evighet för Adam att somna förut. Först skulle Marcus lägga honom så de läste saga och så där. Efter 45 min trodde jag att Marcus hade somnat så jag smög in men både Adam och Marcus var klarvakna haha. Så vi bytte. Då tog det ytterliggare 30-45 min innan han somnade. Jobbigt att inte kunna somna! Men nu verkar det som han sover för jag brötade med mixern nyss och han vaknade inte så haha.

Jag har gjort en kanon god smoothie till mig istället för godis idag. Marcus hjälpte mig att skära frukten och Jakob sprang och hämtade glassen haha. För glass måste man ju ha även om det är lite onyttigt! Jisses vad gott det var alltså. Jag har i:
- banan
- äpple
- clementin
- apelsin
- mango (mmmums!)
- glass
Och den blev kalasgod så det är ju superduper bra. Kanske man borde göra oftare, fast med typ yoghurt eller något?

Ska återgå till tvn nu.
XoXo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar