Google

onsdag 28 december 2011

Film med favorit pojkarna!

Sitter hemma i soffan och tittar på en film. Jakob följde med oss hem så han är också här nu. Kanon mysigt verkligen!

Marcus köpte godis förut men jag äter nyttigt med fil och sedan clementin. Stolt att jag inte tar något. Men nu har jag ju bestämt mig. Inget mer godis efter 31/12-11 haha.

Nu ska vi fortsätta kolla. Har velat se den här filmen tvär länge! Fast undra om jag kan hålla mig vaken... Den har precis börjat och jag är huur trött som helst!

XoXo Emmiis

Haha en bild på Adam i sin koja förut också! Så söt.

2 kommentarer:

  1. Detta fixar du lätt som en plätt!
    Det är ju precis vad du blir oxå!
    Många Kramar mamma!

    SvaraRadera
  2. Låter toppen Emma, Ska själv ta tag i samma "problem" har köpt mig ett kort på Friskis och det där med maten...... Det är det värsta men K.special istället för snacks fungerar Kramar Susanne

    SvaraRadera