Google

söndag 25 december 2011

Mys time. Jägarna 1+ 2

Sitter på Jakobs dator och skriver nu. Så får väl se om det finns några bilder att lägga upp härifrån haha. Tog några bilder på julbordet förut så kanske lägger upp det lite senare. Nu har jag ätit julmat i två dagar och jag känner snart att det sprutar ur öronen... Hahaha.

Marcus kom på att jag inte har sett Jägarna så vi ska åka och hyra de båda filmerna sedan. Får la se vad jag tycker om de haha. Tror att det är mer Marcus och Jakobs stajl men det blir nog bra. Får väl kolla för lagets skull annars haha.

Vi köpte ju silver sprej till Adams hår igår så nu har vi gett honom det. Jag har silver över hela handen, Marcis har fått på jackan och både han och Adam har i håret haha. Grymt roligt!

HAHAHAH jag dör av den här videon. Så jävla bra alltså.


XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar