Google

torsdag 22 december 2011

Stående blogginlägg

Står just nu framför datorn och skriver. Vi har ju kopplat in den bärbara datorn till tvn så att vi kan kolla på serier osv genom datorn. Så nu står jag upp och bloggar idag. Det ska vara bra med variation har jag hört haha.

Vi har precis kommit upp från tvätten så nu ska vi nog försöka fixa lite med det. Annars blir det väl sängen direkt. Vi har inte fått städat så mycket idag så jag får göra det imorgon istället. Marcus har ju fått för sig att han vill ha en iPad så vi får väl köpa det. Så vi vart runt halva stan och letade men iiicke sa nicke att det skulle finnas.

Kollade just in min lön också, tjoho vilka pengar det blir denna månaden! Tyvärr har vi ju lite saker att betala igen så det blir inte så mycket men rätt roligt ändå! Nästa månad blir inte lika rolig för jag har ju varit borta rätt mycket från jobbet såg jag nu haha. Fy Emma inte bra. Men det ska bli bättring på det nu när jag fått det andra jobbet. Moahah vad kul det ska bli!

Nej men nu måste jag kasta Marcus i säng. Han har sagt att jag ska vara ledig imorgon så jag hinner städa och packa. Men han ska jobba några timmar så får kasta honom i kabyssen nu. Går nog ändå med honom upp så jag får se julkalendern och Nanny.. Me love it big time.

NU ska jag gå. Dåliga ni har varit på att läsa idag btw? Märks att ni också har julledigt och jullov...
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar