Google

torsdag 22 december 2011

Rast och julpanik

Dålig på att skriva idag igen men jag är ju faktiskt på jobbet! Har det gör mysigt och klockan är ju redan två? Snart är det mellis och sen går tiden fort. Jag är sist på min avdelning sen så jag vet inte hur det blir men det löser sig nog.

Skönt att det bara är idag och imorgon kvar innan jul?! Har gått sjukt fort alltså. Ikväll när vi kommer hem ska i köpa årets första julklapp (till oss självs dessutom...). Vi har ite köpt en enda julklapp än? Börjar få lite smått panik. Som sagt är ju bara två dagar kvar. Haha våran planering alltså...

Nu ska jag snart gå ner från min rast. Blev en sen rast idag. Rätt skönt!

XoXo Emmiis

Egospegel och dessutom jag när jag vart ute en stund. Skönt väder idag! En bild på förskolan jag är på idag med. Hur fin som helst?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar