Google

fredag 16 december 2011

Sitter i sängen

Sitter här i mitt gamla gamla rum nu och pratar med brorsan och Marcis. Vi har varit här några timmar nu. Vi hann vara med Adam en liten stund innan han skulle sova förut.
Efter det tittade vi på tv en stund. Sedan sprang vi till bilen för att hyra film. Vi ångrade oss iof när vi kom fram men jaja.

Sedan på vägen tillbaka skulle vi ta en liten mysig omväg men höll fan på att fastna. Haha Marcis höll på att bli sur för att jag lurat ner honom dit men då fick jag panik så han lugnade ner sig hahah. Så typiskt oss alltså.

Nu sitter vi iallafall trygga och varma hemma. Myspys fredag!

XoXo Emmiis

Jag har ont i mitt finger för min nagel har gått av alldeles för långt ner. Så jag tog ett "bilar" plåster. Valde Adams favorit Bärgarn, moahahha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar